5 دلیل برتر در تجارت در اسپانیا

نقشه سفر جهانی رشد تجاری شما؟  اقامت اسپانیا فرصتی است که نباید از دست داد. تعداد بیشتری شرکت از سراسر اروپا و خارج از کشور در شبه جزیره ایبری گسترش می یابند ، اما چرا؟

به عنوان دومین کشور بزرگ در اروپای غربی و عضو جدایی ناپذیر در اتحادیه اروپا ، اسپانیا یک کشور بسیار توسعه یافته و با رشد سریع است. امتیاز آن سهولت انجام امور تجاری ، آن را به عنوان سومین کشور جذاب برای ایجاد یک تجارت در اروپا قرار می دهد.

اما قدرت بازار اسپانیا چیست؟ چرا مشاغل در این شبه جزیره با اندازه متوسط ​​در جنوب غربی اروپا قدم می زنند؟ در اینجا 5 دلیل وجود تجارت در اسپانیا آورده شده است.

انجام تجارت در اسپانیا: مزایا

1. اقتصاد قدرتمند

اسپانیا با چهاردهمین اقتصاد بزرگ جهان ، هشتمین کشور بزرگ در OECD و پنجمین کشور بزرگ در اتحادیه اروپا است. با تولید ناخالص داخلی 1.3 هزار میلیارد دلار ، جمعیت 46.6 میلیون نفر را در خود جای داده است. 82 میلیون گردشگر عظیم نیز سالانه (2018) از اسپانیا بازدید می کنند. گردشگری 16٪ از تولید ناخالص داخلی ملی را به عنوان سومین بخش مهم بعد از بخش های صنعتی و تجاری / بانکی تشکیل می دهد.

به عنوان عضو اتحادیه اروپا ، اسپانیا از دسترسی به بزرگترین بازار جهان برخوردار است: اتحادیه اروپا با 500 میلیون نفر جمعیت و درآمد سرانه 35.990 دلار. در اتحادیه اروپا ، مشاغل و تجار از حرکت آزاد کالا ، خدمات ، سرمایه و مردم بهره مند می شوند. آنها همچنین ممکن است بدون تعرفه و با ارز قوی و یورو تجارت کنند.

بازارهای اسپانیا در خاورمیانه و شمال آفریقا و همچنین آمریکای لاتین نیز به بازار تجارت اسپانیا مرتبط است. این روابط تجاری طولانی مدت ، اقتصاد اسپانیا و پتانسیل رشد تجارت را تقویت می کند.

2. مرکز تجارت و تجارت بین المللی

اسپانیا به دلیل موقعیت خوبی که دارد ، یک بازار باز و رقابتی است. این کشور طی 5 سال گذشته شاهد رشد مداوم در بخش تجارت خارجی بوده است. این تا حد زیادی به دلیل بهبود در بهره‌وری و تعدیل دستمزدها است.

اسپانیا یازدهمین صادر کننده بزرگ جهانی خدمات تجاری با ارزش 115 میلیارد دلار است. خدمات صادراتی بین المللی از اسپانیا ، به استثنای جهانگردی ، به ارزش بیش از 63 میلیارد یورو در سال 2016 رسید.

در مورد صادرات برتر ، سودآورترین دارایی اسپانیا شامل اتومبیل ها است ، و پس از آن روغنهای نفتی تصفیه شده ، قطعات و لوازم جانبی خودرو ، داروها و داروها ، کامیون و روغن زیتون.

کالای وارداتی شماره یک اسپانیا نفت خام است ، و پس از آن اتومبیل های وارداتی ، قطعات و لوازم جانبی اتومبیل ، داروها ، گازهای نفتی و روغنهای نفتی تصفیه شده.

تجارت در اسپانیا با توافق های بیشمار تجارت آزاد نیز تقویت می شود. از 29 اوت سال 1963 عضو هر دو سازمان تجارت جهانی (سازمان تجارت جهانی) و GATT (توافقنامه کلی در مورد تعرفه ها و تجارت) است. این کشور همچنین از سال 1986 عضو اتحادیه اروپا است.

3. زیرساخت ها و شبکه های جامد

گزارش جهانی رقابت پذیری سال 2016 ، منتشر شده توسط مجمع جهانی اقتصاد (WEF) ، اسپانیا را از نظر زیرساخت ها و خدمات لجستیکی در رتبه دوازدهم در سراسر جهان قرار می دهد.

این کشور همچنین در فناوریهای پیشرفته فناوری اطلاعات و ارتباطات از راهبردی است. این کشور یکی از مهمترین بازارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در اروپا است.

بیش از 33000 شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله آژانس های محتوای دیجیتالی وجود دارند که در اسپانیا با بیش از 470،000 کارمند دارای مجوز فعالیت می کنند. شرکت های بین المللی که در اسپانیا فعالیت می کنند ، غالباً با شرکت های اسپانیایی وارد مشاغل مشترک تجاری می شوند و بیشتر حضور خود را در منطقه تقویت می کنند.

4- تمرکز روی سرمایه گذاری ، تحقیق و توسعه

اسپانیا همچنین به چهارچوب های تحقیق و توسعه (R&D) و سرمایه گذاری در این زمینه افتخار می کند. مشوق های مالی و مالیاتی متعددی برای فعالیت هایی وجود دارد که به شدت به اقتصاد کمک می کند. این شامل یارانه های غیر قابل استرداد ، وام های نرم یا ترکیبی از هر دو است.

در اسپانیا ، تأکید مداوم بر ارتقاء اشتغال دائمی ، سرمایه گذاری های تولیدی و نوآوری های فناوری وجود دارد. در حالیکه اسپانیا ممکن است به اندازه کشورهای عضو اتحادیه اروپا (با هزینه حدود 1.2٪ تولید ناخالص داخلی در سال 2015) به سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری نکند ، مطمئناً تمرکز آن بر نوآوری به رشد رقابت در بازار کمک کرده است.

5. شکوفایی نوآوری و اختلال فنی

در واقع ، اکوسیستم پر رونق نوآوری اسپانیا موفقیت های بی شماری و فرصت های هیجان انگیز برای بازیگران داخلی و خارجی ایجاد کرده است. کاتالونیا بخش بزرگی از اقتصاد و اکوسیستم نوآوری اسپانیا را نشان می دهد که بارسلونا به عنوان پایتخت آن است.

مقر اصلی آن در بارسلونا استارت آپ های برتر مانند Ulule ، Glovo ، Typeform ، Badi و … است. بسیاری از این مقیاس های توسعه فناوری از آن زمان باعث شده اند تا در خارج از کشور نیز به این کشور توجه کنند و علاقه بیشتری به منطقه اسپانیا برای سرمایه گذاران و بنیانگذاران خارجی جلب کنند.

این شهر همچنین دارای تعداد زیادی مرکز جوجه کشی و مراکز نوآوری است که موجب تبادل دانش و فعالیت های بیشتر می شود.

اسپانیا اقتصادی مدرن و مبتنی بر دانش دارد که در آن خدمات 75٪ از کل فعالیت های تجاری را نشان می دهد. این تمرکز بین المللی را بر نوآوری می گذارد. این جنبش همچنین از نیروی کار جوان و مجرب اسپانیا برخوردار است و دارای هزینه های بسیار رقابتی و شرایط کار در چارچوب اروپای غربی است.

منبع : کیمیا سپنتا

Published by sepanta1399

https://kimiasepanta.com/%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%aa%d8%b1%db%8c%d8%b4-%d8%a7%d8%b2-%d8%b7%d8%b1%db%8c%d9%82-%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa/

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started